Türkiye’de Deprem Bilinci Artırmaya Yönelik Reklam Tartışması
Türkiye, deprem riski yüksek bir ülke olması sebebiyle sürekli olarak deprem hazırlıkları ve bilinçlendirme çalışmaları yapmaktadır. Bu kapsamda, Kayseri’de bir beton firmasının düzenlediği reklam kampanyası ise tartışmalara neden oldu.
İddialara göre, beton firması Prof. Dr. Naci Görür ve Prof. Dr. Celal Şengör’e ait olduğu belirtilen Kayseri depremiyle ilgili ifadeleri reklam panosunda kullanarak dikkat çekmeye çalıştı.
Ancak Naci Görür, söz konusu reklamda kendisine ait olmayan ifadelerin yer aldığını belirterek tepki gösterdi. Görür, bu durumun hukuka aykırı ve etik olmadığını vurgulayarak yasal yollara başvuracağını açıkladı.
“Yasal Yollara Başvuracağım”
Görür, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunlara değindi:
“Arkadaşlar, bahsi geçen reklamın kaynağı ben değilim. Bu sözler bana ait değil. Celal Bey’in bu konudaki görüşlerini bilmiyorum. Yapılan bu talihsiz olayın hukuksuz ve etik olmadığını düşünüyorum. Bu durum için hukuki süreç başlatacağım, sevgilerimle.”
More Stories
Seçim sözleri gerçekleşmedi; AKP’nin vaatleri masada kaldı
Trabzon turizminde yangın endişesi: ‘Kayıt dışı oteller denetlenmiyor’
Sarı serumla gelen ölüm: Başsavcılık soruşturma izni istedi